Hola a tothom, avui us comentarem la sortida que cada mes fem els jubilats de Taradell. Aquesta vegada hem fet una visita, per cert molt interessant, a l'antic mercat del Born a Barcelona que té uns 8.000 metres quadrats. Hi ha una dita catalana que diu: "Roda el món i torna el Born". Des del barri de la Ribera us proposem fer un recorregut desde la ciutat antiga fins a la dels nostres dies. Un viatge als nostres avantpassats origens catalans, del 1700 al 1914, a través del jaciment arqueològic i d'una exposició permanent, s'explica el setge que va patir la ciutat, que va ser devastada i la pèrdua de les llibertats nacionals de Catalunya.
Després d'aquesta interessant visita amb les seves ruïnes, biblioteca, sales de col·leccions de vaixelles, gerros, càntirs, etc, en total unes 1.700 peces, vam anar a Castelldefels, a Port Ginesta. Després a dinar a un bon restaurant al costat de la platja, on ens esperava un suculent dinar amb mariscada inclosa i el nostre ratet de ball.
A una hora prudent el retorn cap a casa, havent passat un dia molt aprofitat amb tots els companys. Bé fins aquí la nostra excursió del mes de novembre, adéu siau!